Do prawidłowego wypowiedzenia umowy konieczne jest wypełnienie i wysłanie wniosku o rozwiązanie umowy.
Wniosek wyślij na adres: Expro Operator Sp. z o.o., ul. Edukacji 15, 43-100 Tychy
PAMIĘTAJ!
Wypowiedzenie umowy powinno zostać złożone na miesiąc przed końcem bieżącego okresu rozliczeniowego. W przypadku rozpoczęcia nowego okresu rozliczeniowego, wypowiedzenie umowy wejdzie w życie na koniec okresu rozliczeniowego.
Aby uzyskać kody AuthInfo, wypełnij i wyślij wniosek o wydanie kodów AuthInfo.
Wniosek wyślij na adres: Expro Operator Sp. z o.o., ul. Edukacji 15, 43-100 Tychy
Kody wydawane są w ciągu 7 dni i wysyłane pocztą.
Aby dokonać cesji niezbędni są przedstawiciele obu stron.
Zwróć uwagę na prawidłowe uzupełnienie dokumentów, dane oraz przedstawiciele podmiotów muszą być zgodne z państwowymi rejestrami publicznymi (CEIDG i KRS).
Czas przeprowadzenia cesji to zazwyczaj 2-4 dni roboczych.
Jeżeli nie posiadasz hasła do swojego głównego maila lub utraciłeś dostęp możesz skorzystać z kilku opcji:
MAM DOSTĘP DO PANELU KLIENTA
Zaloguj się do Panelu Klienta i załóż zgłoszenie techniczne. Hasło odczytasz w Panelu Klienta w odpowiedzi na Twoje zgłoszenie.
MAM INNE KONTO E-MAIL W SWOJEJ DOMENIE
Jeżeli posiadasz inny adres e-mail w swojej domenie, możesz przesłać do nas wniosek o awaryjny reset hasła, zgodnie z instrukcją wskazaną we wniosku. Hasło prześlemy na mail wskazany we wniosku.
NIE MAM DOSTĘPU DO PANELU ANI INNEGO MAILA
W takim wypadku możesz wysłać mailowo lub listowniewniosek o awaryjny reset hasła, hasło zostanie do Ciebie wysłane pocztą na adres wskazany do wystawiania faktur w systemie.
Koszt awaryjnego resetu hasła to 20 zł netto.
Expro Operator Sp. z o.o.
ul. Edukacji 15,
43-100 Tychy
NIP: 6462940120
REGON: 363199919
KRS: 0000591075
Pn - Pt, 08:00 - 16:00
bok@expro.pl