Załatwianie spraw i wzory wniosków

Do prawidłowego wypowiedzenia umowy konieczne jest wypełnienie i wysłanie wniosku o rozwiązanie umowy.

Wniosek wyślij na adres: Expro Operator Sp. z o.o., ul. Edukacji 15, 43-100 Tychy

PAMIĘTAJ!

Wypowiedzenie umowy powinno zostać złożone na miesiąc przed końcem bieżącego okresu rozliczeniowego. W przypadku rozpoczęcia nowego okresu rozliczeniowego, wypowiedzenie umowy wejdzie w życie na koniec okresu rozliczeniowego.

Aby uzyskać kody AuthInfo, wypełnij i wyślij wniosek o wydanie kodów AuthInfo.

Wniosek wyślij na adres: Expro Operator Sp. z o.o., ul. Edukacji 15, 43-100 Tychy

Kody wydawane są w ciągu 7 dni i wysyłane pocztą.

Aby dokonać cesji niezbędni są przedstawiciele obu stron.

  1. Wypełnij Umowę cesji dla firm, Umowa powinna zostać podpisana przez obie strony.
    NIE UZUPEŁNIAJ DAT. DATY WPISZE PRACOWNIK EXPRO W DNIU DOKONANIA CESJI.
  2. Zeskanuj lub wyślij dokumenty.
    – Wyraźny skan wyślij na bok@expro.pl
    Nie wysyłaj zdjęć, zdjęcia będą odrzucane
    – Możesz wysłać oryginał dokumentu w 3 kopiach na adres: Expro Operator Sp. z o.o., ul. Edukacji 15, 43-100 Tychy
  3. Po dokonaniu cesji otrzymasz dokumenty zwrotne.

Zwróć uwagę na prawidłowe uzupełnienie dokumentów, dane oraz przedstawiciele podmiotów muszą być zgodne z państwowymi rejestrami publicznymi (CEIDG i KRS).

Czas przeprowadzenia cesji to zazwyczaj 2-4 dni roboczych.

Jeżeli nie posiadasz hasła do swojego głównego maila lub utraciłeś dostęp możesz skorzystać z kilku opcji:

 

MAM DOSTĘP DO PANELU KLIENTA

Zaloguj się do Panelu Klienta i załóż zgłoszenie techniczne. Hasło odczytasz w Panelu Klienta w odpowiedzi na Twoje zgłoszenie.

 

MAM INNE KONTO E-MAIL W SWOJEJ DOMENIE

Jeżeli posiadasz inny adres e-mail w swojej domenie, możesz przesłać do nas wniosek o awaryjny reset hasła, zgodnie z instrukcją wskazaną we wniosku. Hasło prześlemy na mail wskazany we wniosku.

 

NIE MAM DOSTĘPU DO PANELU ANI INNEGO MAILA

W takim wypadku możesz wysłać mailowo lub listowniewniosek o awaryjny reset hasła, hasło zostanie do Ciebie wysłane pocztą na adres wskazany do wystawiania faktur w systemie.

Koszt awaryjnego resetu hasła to 20 zł netto.

32 413 17 77

Pn - Pt, 08:00 - 16:00

bok@expro.pl