Reklama AdWords





Prezentuj swoją ofertę klientom dokładnie w momencie, w którym szukają jej w Google.
Zapłacisz tylko wtedy, gdy klikną reklamę i odwiedzą stronę Twojej firmy.

graphic-1





Zdajemy sprawozdanie


Na początku każdego miesiąca prezentujemy szczegółowy raport, w którym przedstawiamy m.in. ile wyświetleń w konkretnych dniach oraz jakie koszta ponieśliśmy podczas aktywnej reklamy czy też jaką średnią pozycję w wyszukiwarce zajmowała Twoja domena pod wskazanym słowem kluczowym.











Kampania AdWords

Szybkie dotarcie do nowych klientów

Przekazujemy dodatkowo gratis 250 zł do wykorzystania w Google Adwords
(jeżeli domena Klienta nie była wcześniej w Google Adwords)

Płatność za efekty

Dynamicznie zmieniamy stawki, aby wygenerować jak największy ruch.





Opłatę za usługę można zmniejszyć na trzy sposoby:

Wybierając godziny w których link ma być widoczny (np. w godzinach pracy firmy);

ograniczając budżet dzienny (np. do kwoty 9 zł); wtedy gdy budżet (przez kliknięcia) na dany dzień zostanie wyczerpany to link sponsorowany nie będzie się więcej pojawiać w danym dniu;

zmieniając terytorium, na którym jest widoczna strona z linkiem sponsorowanym w Google, np. można wybrać obszar w określonym promieniu (w km) od danego adresu.